Tre saker som gör mig arg

1. Ljudet av min dator som av någon, för mig okänd, anledning kämpar för livet (ni vet, fläkten skriker, den pustar och låter om en femhundrakilos brud som klättrar upp för Kebnekaise). Det gör mig på dåligt humör.

2. När jag (och det gör jag alltid) lyckas slå i tån eller halka eller nåt liknande när jag redan är on the wertex. Men visst blir man topp tunnor då?

3. När jag gått upp kvart i sju på morgonen fast jag är ledig och rivit upp alla tidningar och städat i valprummet, lagt dit nytt och bäddat och hela grejen, och sen släpper jag in valparna igen, och dem river upp ALLT på en sekund. Eller jag blir inte arg. Jag blir uppgiven. Ni vet, sådär trött som mammor blir ibland när man gjort nåt dumt, och de inte skäller på en utan bara sätter sig tysta vid köksbordet. Sån blir jag.

Det här var kul, gör en ni också. En arglista. Eller gladlista, men hur kul är det?

 Why I cope.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha jao alltså det var fuskigt för det var massa som redan kände varandra och kom från samma gymnasie, så det blir mycket svårare att inkräkta på deras gruppdynamik



Nej det var väl klassikerna: "på fritiden gillar jag att umgås med vänner, läsa böcker och idrotta" Sen var det något cp-huvud som hade läst klassisk grekiska i gymnasiet. Då blev jag lite trött

2008-09-05 @ 11:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback