Rewinding

Kollade igenom mitt fotoalbum och kände att det fanns fler än bilden nedan som var uppladdningsvärd, så nu har jag fotat ett antal bilder från min barndom... Har tyvärr ingen scanner, så kvaliteten är väl njaej, men det får duga.

Börjar kronologiskt: jag och farsans knän. Söt som socker, va?

Här nedan är jag med den bästa festkostymen jag burit, tror jag. "What day is it today? Oh, right, it's party day!" Inga frågetecken, liksom.
 
Här är jag som lucia, jajamensan. Dock vald genom lottning, knappast röstning. Lika glad för de va' ja.

Här är en verkligt söt bild på mig från sexan. Tur att man är så jäkla gullig, vem vet hur det hade gått i livet annars? Hah!

Det här kortet minns jag, för jag tyckte jag såg så jävla ball ut på det. Stenhård.


Kommer en omgång bilder till om ett tag... Min dator är trött. And so am I.

Kommentarer
Postat av: Karin

Fusk, jag fick aldrig vara lucia! Vi hade jämt omröstning och Zandra Nyström vann jämt...

2008-09-02 @ 17:00:33
Postat av: Ika

Gah, det är ju jag som går bakom dig som tärna med Johanna Berg! :O

2008-09-02 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback