Passar på...

... nu när datorn verkar vara på min sida, att fortsätta uppladdningen av bilder från det förgångna. Det trista är att jag inte framkallat några bilder alls själv, utan bara tackat och tagit emot från andra som inte är så lata och snåla som mig (Sanna), så det finns bara bilder från åttan och nian framkallade.

Bild från avslutningen i nian, vi tar emot våra slutbetyg. Jag i svart klänning och blont hår.

Den här bilden, och några till nedanför, är från när jag åkte med Sanna och hennes familj till Gööteborrrg. Då var båda blonda, sommaren innan gymnasiet.

15-åringar som äter glass.

Såhär såg jag ut en gång i tiden! Föga anade jag då att jag en månad senare skulle tröttna och färga det brunt och typ snagga det, haha.

Sen såg jag ut såhär ett tag (hittade inget mindre spexigt kort):

Några bilder från Amsterdam, som JAG faktiskt framkallat. Men bara efter påtryckningar från Sanna och på grund av att de är tagna med min gamla gamla riktiga kamera. Sanna blir piercad av suspekt snubbe, som hon sedan blev kär i. VARFÖR? Titta på honom. Det är inte så att det pirrar till direkt, eller vad säger ni? Haha.

Jag och Sanna nypiercade. Min tunga var stor som ett hus i mer än en vecka, och piercingen är snett lagd. Men ändå.

Jag och Karin är skönheterna från bygden... haha. Kortet är från skolan när jag flyttat tillbaka till Ludvika... alltså vid hösten -06? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback