Öronfetischen...

Hemma från skolan och bilden, och konstigt nog gick det mycket bättre efter min lilla desperata rast. Satte igång att rita taueringar för fullt (projektet just nu) och  hade allmänt flyt. Eftersom Anders tjålade (som vi i Ludvika säger?) om att v skulle "våga vara orginella" och sånt så kikade jag lite i olika böcker, bland annat en om van Gogh. Kom på en kul grej man kunde göra av hans tavlor på solrosor, nämligen göra stjälken av avhuggna öron. Lite så... fyndigt.

När jag skissat klart visade jag Anders vad jag gjort och förklarade att det bara var på skoj. Ett litet skämt. Grejen var att han inte hajade vad jag syftade på, utan bara:
"Jaha, jaja... Gillar du öron?"
Haha! Jotack, öron är lite av en fetisch för min del. Nja. Till slut trillade poletten ner och associationen blev rätt.

Jag är inte heelt wacko. Sitter och ritar blommor med öronstjälkar "på skoj".

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback