Mild, men effektiv, släng av bipolär sjukdom

Idag är jag manodepressiv, garanterat. Växlar effektivt mellan att vara go och glad, kexchoklad och kraschlanda i ångestland med huvudet före. Som ni förstår är det ångestland nu. Och lite självhat. Tillsätt en nypa Sorgsen och rör om. Pudra med aggressivitet. Voíla!

Jag ska pröva med att sitta stilla här tills jag blir självbelåten och nöjd igen...

Och förresten: om ni någonsin undrat varför jag inte har mittbena.
            
Det är för att jag ser ut som en av Hanson-brorsorna i det.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha, jag dör, vilken jäkla frisyr, jag hoppas sannerligen att jag inte ser ut så i min mittbena och har gått utan att upptäcka det och varit till allmänt löje. katastrofvisioner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback