Många uppdateringar idag...

... och det beror väl på att jag är lite rastlös och är på konstigt humör. Sällskapssjuk också, men har inget annat sällskap än Kjell och tre valpar (inget fe på det, men ja). Det känns som att man alltid är på mest humör för att uppdatera bloggen när man är som sämst lämpad för det. Inget jag skriver idag blir träffande eller roligt. Bara pladder.

Jaja... Vet ni förresten vad jag ska göra om en halvtimme? Gå ner till skuthamn och möta mitt öde. Ska tillbringa kvällen vid lysmasken, pretending to be an artist. Vi har målat av valfri konstnärs tavla och ska stå där nere utklädda till respektive skapare. Jag tänkte inte på det när jag valde Toulouse-Lautrec:

                    
Haha

Kommentarer
Postat av: Ika

Men eeeh, var han dvärg eller? :O

2008-09-30 @ 19:28:43
Postat av: Lisa

gud vad gulligt!hade jag velat sett! damn this to hell (att jag inte är i ludvika alltså :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback