Låtsaspengar

Lyssnade på radio eller kollade på teve eller hur det nu kan ha varit: hursomhelst hörde jag om en tävling som utfärdades (jag troor att det var i P3) där man, om man mailade in en rolig historia eller nåt sånt, hade chans att vinna (lyssna på detta alltså) inte mindre än... PAM PAM PAM: 500 KRONOR I NEDLADDNINGSPENGAR!

Ojojoj, vad skulle du göra för så mycket pengar? PÄNGAR! PÅ INTÄRNÄT! Ladda ner Atmospheres nya? Ta hem The Wombats? Listen to this, P3, : JAG HAR DEM REDAN!

Här kan man ju snacka om Kalle Anka-pengar. (Och möjligtvis brist på skrupler på min sida...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-03 @ 11:11:31
Postat av: Karin

Haha ja det är ju värt ungefär lika mycket som ett ruttet lingon i skogen.

2008-09-03 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback