En lista

I dagarna har jag:
- Lett som en idiot hela måndagen. Tror att det blev som en motreaktion till all olycka förra veckan, för jag har gått runt och smilat som om jag vore nyförälskad. Nollställd blick, enormt leende.
- Använt farmors bruna skinnhandskar. Äntligen! som Gert säger. Kände mig som The talented Mr Ripley alt. Jack the Ripper i From hell. Lite slug och farlig, sådär.
- Fått en pingelkjol till dansen.
- Stått ute och frusit i en och en halv timme på garagelektion i teorin. Tvivlar starkt på att jag kommer gå på några fler lektioner.

Jorå, så att... det är väl inte precis Where the action is på Hagv. 33 B just nu. Får hålla tummarna på att Anna tar sig upp hit i helgen.


Jo, köpte och sydde upp en join the army-klänning också.

Kommentarer
Postat av: Karin

Stylish!

2008-09-30 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback