Brunnos

Kom just hem från första teorilektionen. Ick ick. Tråkigt, men tyvärr nödvändigt. Hursom, höll på att ta min penna och stabba en brud som satt bakom mig på lektionen. Hon var den värsta brunnos jag någonsin träffat. Antingen det, eller så hade hon Aspergers. Hon svarade på alla frågor, direkt citerade ur boken. Sen sa hon "ah" och "mm" och "precis" till allt läraren sa. Varför, liksom? Vad vinner man på att plocka poäng där? Man lär ju ändå åka till Falun med alla andra och göra testet på en jävligt objektiv dator.

En sak som var rolig var i alla fall filmen om mörkerseende vi fick kolla på, där de som exempel tog en kvinna med en barnvagn. PANG sa det. Är det bara jag som blir maniskt fnissig när de spelar på så sjukt billiga strängar? En lealös unge som ligger på gatan, tragedin. Det blir liksom för mycket. Hade nog blivit mer rörd om de valt en hallucinerande knarkare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback