Ååå-kej...

Måste muntra upp mig lite, eller hålla huvudet ovanför vattnet ett tag till åtminstone. Gör därför en lista på saker som gjorde  mig munter när jag var liten:

- Jurassic Park
- Såpbubblor
- Pyssel
- Disneydags i allmänhet och Darkwing Duck i synnerhet
- Godis i alla former och färger
- Hockeykort (växte upp med två storebröder, ni vet)
- Djur, djur, djur, djur
- Pinnar (att slåss med, att ha som trollstavar, att ha som käppar, att bygga med: PINNAR!)
- Biker Mice (en tecknad serie som kanske inte alla kommer ihåg - stenhård)
- Ulf Lundell (för min pappa gillade honom då)
- Beatles (se ovan)
- Nordman
- KISS
- Storebror Alfreds gamla synth som kunde spela "Wake me up" om man tryckte på en knapp
- Tuggummi (helst HubbaBubba)
- Att bada
- Att snickra och bygga kojor som aldrig blev riktigt klara eller i närheten av så fina som man tänkt sig

Hinner inte mer nu, för nu är det dinner. Blev lite muntrare i alla fall. Låt er inspireras, haha.

                  
Biker Mice

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh!! älskade biker mice!! min bror hade ett par biker mice kallingar haha

Postat av: Ika

Biker Mice from Mars är ju en helt underbar serie! Stenhårt!

2008-09-23 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback