Vad ska jag göra?

Dialog:
Jag: "Åh, Erika ställde in, trråkigt. Vad ska jag hittepå nu då?"
Mor: "Jaa, du skulle ju faktiskt kunna se den här extra tiden som studietid: du skulle kunna plugga teori. Och gå ut med hunden. Och skriva psykologi"

Och köpa ett gevär och gå loss med det på alla som svarar sådär.

Så vad ska jag göra med min lediga tid? Plugga är ju helt uteslutet efter den kommentaren.

UPDATE: Min plan för dagen: Ut och springa, ta ett långt bad, laga mat, och sen isolera mig och vara solokvist. Är på alldeles för konstigt humör för att prata med någon, tror jag. Lättdistraherad också; under ekologiprovet kom jag på mig själv med att sitta och fundera över väldigt icke-ekologisaker.

Och varför köpte jag oljefärg??! Nu är alla mina penslar paj och jag orkar inte tvätta dem, plus att alla mina kläder och mig själv är fulla av oljefärgskladd. Dumt.

Kommentarer
Postat av: Dan

Om du har en filmkamera i bra skicka så kan du få hjälpa mig med en liten grej, står om det i min blogg!



D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback