Up and going

Sitter i köket med vår laptop och skriver, för de håller på att stöka i datarummet (igår känt som valprummet). Det är blåsigt och halvgrått ute, men känner mig superpigg, så har planerat att dra med mig Anna och hunden ut på långpromenad.

Försökte dra en Simpsons-referens igår och grät blod för att Karin inte var med, för hon hade hajat ("The beer is in the garage." "Oooh, a garage, listen to Mr Fancy!" "Well, what do you call it?" "A car hole"). Som det var nu föll det platt.

Anna 2007, förresten! 
 

 Och jag på kungens födelsedag för längesen.

Kommentarer
Postat av: Karin

haha det var väl inte alls så länge sedan haha. Ack att vi inte har bildtelefon, jag har köpt en jättefin gasqueklänning (utan att ha någon gasque att gå på, menmen)



japp, bilden är från Skåne, den visar speciellt hur mycket av mitt hår som var lugg haha

2008-10-04 @ 13:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback