Tomt

Har inget kul att skriva alls, eller vet inte om jag brukar ha det annars heller, iofs, men nåt brukar jag ju ha i huvudet. Idag är det helt tomt.

Helgen var bra. Kul att träffa Mähler, kul att träffa Sanna, inte så kul att träffa Erika (bara yap yap yap hela tiden [hah, nej]), kul att ta det lugnt, kul att köra bil, kul att slösa bort tre timmar på att göra ingenting när man borde gjort allting (vilket är precis vad jag gjort nu). Och nu ska jag gå och kasta bort mer tid (men Karin sa att det var okej eftersom det är söndagkväll; inte för att jag har någon ordentlig veckorytm med nio till fem-jobb, men det lät bra) och kolla på teve och inte alls plugga.

Jaop, tack och adjö.

            
Förra hösten i Lund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback