Tillbaka

Låg just uppe i soffan och kollade på teve, men det var världens sämsta bakfylleteve där: först en film om en chimpans som hade på sig gabardinbyxor och hawaiskjorta (inte inte inte bra för bakfylla, jag blev yr och illamående), sen efter det Stjärnor på is där jag förväxlade Dregen med han den sminkade Idol-snubben, tänkte att nu jäklar har det gått utför..

Kan inte bestämma om jag ska sova eller bita ihop och vara vaken. Lutar nog åt vakenbiten, så kan jag sova som en klubbad säl ungefär Disneydags-tid ikväll istället. Här är några bilder från den här roliga och konstiga kvällen:

 Karin och jag
 Uppsala-bor ska skejta.
 Uppsala-bor ska inte skejta.
 Affisch hos raggaren vi var hos.
  Utklädnad med hans sjuka armégrejer.
 Jag i gasmask.

Så, konstig natt, men riktigt roligt.


Kommentarer
Postat av: Anna

ja, jisses, jag vill höra hela historien någon dag efter att ha sett den här små-underliga samlingen bilder :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback