Sepe

Det här är andra gången på en vecka som jag sitter och försöker sätta ihop vinöppnaren i mer än två minuter. Det får mig att omvärdera mig själv och min presumed intelligens. Känner mig som en chimpans i ett sånt där test, där de får lösa enkla problem.

Det är tre enkla delar och en liten plastlåda, men jag KAN INTE få ihop det! Tur att de inte har praktiska prov på intagningen vid universitet. "Du kommer in på psykologprogrammet om... du kan få ihop den här vinöppnaren och lägga den i lådan. Inte? Ledsen."

                    
Nu har Kakhålet farit sin kos igen, men det gör inte så mycket, för det enda hon sa hela helgen var bara: "X" och "Kan va'".

Kommentarer
Postat av: X (kan va)

Haha ja alltså, det är så vi språkvetare kommunicerar med omvärlden!

2008-10-12 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback