Semester från mig själv

Bleh. Väldigt dålig dag idag, i största allmänhet. Stooort plus var att Anna ringde och lät mig, via telefonen, vara med när hon bokade biljett. "Guu va gla ja blir!" sa jag ett antal gånger. Sen la vi på och jag fortsatte bygga lådan som ska utgöra basen för både min manliga tulpan och min feminina ros (ja, nu har v börjat med ett nytt projekt igen).

Var grymt... bleh på eftermiddagslektionen, men Anders var tack och lov sympatisk och lät mig sitta själv och göra grafiktryck. Det blev inte så bra, men det berodde troligtvis bara på att mina grundskisser inte var så bra. Se där, liksom.

Vet ni vad jag säger idag? BLEH! Och det har jag sagt i två veckor nu. Behöver semester från mig själv, tror jag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback