Rädda Zippen, död eller levande!

Träffade nyss Sanna, och hon bad mig kolla om det var någon som var intresserad av hennes råtta. HON SKA SÄLJA ZIPPEN! Jag minns hur mycket jag skrattade när hon berättade att hon köpt en råtta. "Vad fan ska du med en råtta till? Så jävla poänglöst, hahaah" Typ så. Och nu ska den säljas.

Vi började i alla fall prata om olika alternativa sätt att bli av med ökenråttan Zippen. Här är några av idéerna vi kom på (det är kanske inte de mest djurvänliga eller minst sadistiska av idéer):
- Doppa honom i bensin och tända på
- Skjuta honom väldigt nära med ett paint ball- alt. Soft Airgun
- Tappa upp två decimeter vatten i ett badkar och låta honom simma tills han drunknar
- Tejpa fast honom på en platta på spisen och långsamt vrida up värmen (faktiskt inte min idé! Sanna får stå för den, haha)
- Spela baseball/biljard/golf med honom

Ja, och listan goes on... Såå... för att rädda Zippen från nåt av de här hemska ödena är det kanske nån som vill bli ägare till en fet och glad ökenråtta? Ja?


Kommentarer
Postat av: D

haha, en annan sak är att tejpa fast honom flera gånger kring ett hjul på någons bil (helst någon man inte gillar) det blir nog ett helvete att ta bort sen!

2008-10-24 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback