Plugg plugg plugg plugggggggg, blah

Blahaa, plugg! Har pluggat och pluggat och pluggat konstant de senaste dagarna, knappt träffat nån. Jag kommer bli knäpp, all work and no play makes Astri a dull girl. Så blev mitt hopp om sanity inställt, och nu sätter jag en hundring på att varenda jäkel redan har planer och är uppbokade.

Blah, pallar inte en kväll till i sällskap av min uppsats, it's getting to me. Nog för att jag räknat med att det här skulle bli en tråkig vecka, men inom rimliga gränser...!

Ja, om inget bra alternativ finns får jag använda det beprövade knepet att ställa mig vid en grupp med människor och skratta till deras skämt, så de tror att jag känner dem. Det är det bästa sättet att skaffa nya vänner, det vet ni väl?

                 

UPDATE: Mackelimackan saves the day! Roligt roligt. Nu slipper vi ett The Shining-scenario.

Ny regel: glada blogginlägg eller inga blogginlägg. Eller, roliga blogginlägg eller inga blogg inlägg. Från och med... NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback