P3-skadad

Om några timmar ska jag till skolan, till väääärldens festligaste bildklass där ingen pratar med någon och de har P3 stående på högt för att dölja det. Samma sak på onsdag. Så jag har med tiden blivit helt.. radioskadad. Det är inte ens på skoj att jag kan texten till "I kissed a girl". Det är blodigt allvar.

Mina finaste radiostunder hittills var när "Krister i P3" spelade Iggy Pops "Lust for life" och nån annan spelade Skee-Los (haha) "I wish". Då var det fint. Sen att de efter det spelade Jason Mraz "I'm yours" för tusende gången kunde jag ta.

Här är i alla fall den av de låtar P3 spelar konstant som jag GILLAR: Moveit med Äppelknyckarjazz.

                

Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses, jag är knas, vi sågs för en vecka sedan och jag har redan abstinens efter att träffas och fika och prata strunt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback