Klumpigt monster

Vet ni vad jag har gjort idag? Pajat tankluckan på en bil. Inte vår bil, heller, även om det varit illa nog. Nejnej. Grannarnas bil. Deras fina Volvo S40 saknar numera tanklucka.

Vet inte hur jag lyckades, men minns att jag sa till mamma:
"Nej, jag tankar, jag måste veta hur man gör"
Sen när jag skulle ta loss tankprylen flög det plastbitar åt alla håll och luckan trillade av. Kände mig som ett sånt där stort, klumpigt monster som underskattar sin egen styrka. Hur fan kunde jag bryta av en tanklucka?

Och det här var inte ens första gången vi sabbade deras bil: morsan råkade backa in i den för nåt år sen. Haha, det är dålig karma, antar jag.

Det jobbiga är att det är världens snällaste typer, de här grannarna. Önskar att jag pajat någon mer osympatisk persons bil, så kunde jag känt att det var liite förtjänt...

Kommentarer
Postat av: Danbanan

haha, vad tragiskt det där! jag har precis skjutsat min syster till ludvika med en s40! med helt tanklock!



Jag kunde inte sova i natt ,jag sov i päronens gästrum och jag hörde råttor uppe på taket (vinden), aningen är dessa muterade eller så var dom jävligt många för det lät som ett helt koncentrationsläger!

Så jag fick sova på min systers soffa inatt, eller försökte, klockan som fanns någonstans där tickade för högt- sen åt jag smartis (Eminems) i sömnen så jag fick tandvärk och var tvungen att gå upp och borsta tänderna!

2008-10-23 @ 07:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback