Känner mig lite simpel...

... när jag läser vilka spexiga inriktningar på psykologikurser det finns. Typ denna: "Grundläggande psykologi inom flyglärarutbildningsområdet". Eller ännu hellre den här: "Psykologi: marknadsföring och inflytande". Ooh, och som fortsättningskurs finns en som heter "Medvetande, förändrade medvetandetillstånd och parapsykologi". Visst är det bara finare svenska för att man får lära sig hypnos?

Men nej, jag är simpel och tråkig, för jag vill läsa "Psykologi: Översiktskurs". Inte så exotiskt.


Kommentarer
Postat av: Erika

Geh, börjar bli mör på de här dagarna nu. Vill åka bort nånstans, men inte till de vanliga ställena. Lund är långt bort och dyrt och i Uppsala kan jag inte gå ut, för jag har inget studentleg, och vi kanske ska åka till Stockholm snart (?). Nej, jag skulle vilja ha en vän som bor på nåt riktigt shady ställe, typ... Ja, jag vet inte. Upp i Norrland vore ballt. Bara vrrroom, nattåg till Luleå, vidare med buss till nån liten by och sen vandringsled i en dag, och där, där! En liten stuga där man har en liten vän. Kan man sätta in kontaktannons för det? "Rar kamrat sökes på udda plats i Sverige, gärna norrut. Bostaden bör vara svåråtkomlig och du bör vara väldigt lik snusmumriken, både till sätt och utseende."



Din redan existerande vän Erika kan informera dig om att hon redan har en stuga i en liten by i Norrland, så det är inga problem Astri.. Ingen kontaktannons behövs.

Postat av: D

Tackar för tipset astri! du får ta och skicka lite mer härlig musik till mig, du verkar kunna det där!



D

2008-10-02 @ 22:12:30
URL: http://köttbulle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback