Jag har snusat för första gången på mer än ett halvår!

Jag har snusat för första gången på mer än ett halvår! Värt att skriva i fettext. Det var precis så gott som jag tänkt mig, men sved lite, på ett oskuldsfullt sätt. Men! Never again, typ. Jag röker Prince tills jag inte kan prata istället, för det är inte på samma nivå.

Kan inte somna, för är jättefull på blandfylla.

Valparna är hämtade, och de verkade "reko". Blev milt kär i den engelska snubben som hämtade min Bosse.

Geh, för full för att sova. Läsa bloggar. Ja.


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj och oj och oj! ehm dit sträcker sig min inspiration på halvfylla. Lovar att bättra på det senare!

2008-10-04 @ 06:10:16
Postat av: D

Hehe, jag var nykter i går jag, andra fredagen i rad som jag är spik nykter, du får säga till om det händer något roligt i dag i stället!

Postat av: Lisa

vad för engelsk snubbe?? (blir lite intresserad varje gång jag hör engelskmän nämnas hehe

2008-10-05 @ 21:43:24
URL: http://meetingplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback