I'm a wild one


Mamma lackade ur på mig häromdagen om att jag inte får äta vid datorn. Jag lovade att inte göra om det.

Jag åt just upp en knäckebrödsskiva. Nu ska jag dricka upp kaffet och äta ett äpple.

I'm a real wild one.

            
Erika, den skatan, är ju förresten i USA nu. Eller, klockan ett skulle hon vara framme. I USA då. Vet inte när det blir här? Fick sms av henne tidigt tidigt imorse, och vaknade på bästa möjliga sätt:
"Det är alltid lika trevligt att resa med familjen Lindblom. Vi kom iväg en kvart försent till Borlänge för att mamma plötsligt vägrade följa med för att hon kände sig gammal och sur. Vi var tvungna att köra i 160 km/h."

Kommentarer
Postat av: Ika

Ha, jag fick det sms:et också vid 6:30-snåret nångång...Skrattade förnöjt!

2008-10-22 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback