...

Så dum i huvudet som jag är, är det fan konstigt att jag kan andas och gå. Pucko pucko pucko pucko pucko pucko.

Eftersom jag väntade så länge (för att jag är så jävla dum i huvudet att jag aldrig kan göra nåt i tid) med att anmäla mig till högskoleprovet, hann jag inte betala min anmälan, vilket i sin tur innebär att den inte registrerades. Vad är det för mongon som har ett sista anmälningsdatum en 15:e, men samtidigt har regeln att man måste anmäla sig några dagar innan för att man ska hinna betala? Det låter inte rätt i mina öron.

Nu inbillar jag mig att de planer jag gjort upp i huvudet smulats sönder och att jag kanske sabbat eller försvårat en hel del för mig själv. DUM DUM DUM DUM DUM.

UPDATE: Shit, jag är bortskämd! Nu har morsan fixat så att jag får göra provet ändå, jaop! Fixelifix. Bortskämd, men glad.

Kommentarer
Postat av: Anna

ibland har man tur och är en glassig en :) Har du bestämt vad du ska söka in till nu förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback