Badaba-BOOM

När jag och Erika var hos Karin i Uppsala och hälsade på lärde hon mig värsta knepet för att göra havregrynsgröt - koka den i micron. Skitbra, mindre disk och samma grå sörja hursom. Kalas, tänkte jag, men glömde bort det so fårt jag okm hem. Idag hade jag dock lite bråttom och slängde ihop havregryn och vatten lite snabbt i en tallrik och ställde in den på två minuter. När den var klar tyckte jag den var lite vattnig och äcklig, så jag drog på en minut till. Sen kom Erika och vi gjorde te och kaffe och sen - BOOM.

När jag öppnade micron såg det ut såhär:

             
Tack för fina tipset, Karin, men I'll do it my way from now on.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha jag skrattar så kopiöst mycket varje gång jag tänker på det.



Och... PANG!

2008-10-17 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback