Utfattig

Åh, gick igenom mina kvitton i plånboken, och hittade ett kontobesked där det stod att jag hade tvåhundra kvar. Det kändes rätt okej, och blev till och med lite glad. Började planera vad jag skulle hitta på för dem (för så gör jag alltid). Tyvärr kollade jag mitt konto ordenligt på internet nu, och jag har 60 spänn kvar. Utfattig. TRÅKIGT!

Varför köper jag öl på krogen fast jag redan är packad som en åsna? Och varför dras alltid kortavgiften när man som minst behöver det? Och vad är Folkes livs, där jag verkar ha spenderat rätt mycket stålars, för nåt?

Mm, frågorna är många. Kommer dessutom få min fina Walkman hemskickad snart, men tyvärr har jag inga pengar till att köpa band, så det blir jag och Tom Petty i två veckor nu. Ja, misär, ren och skär misär. Haha.

          
"EVERYBODY BE COOL THIS IS A ROBBERY"
"ANY OF YOU MOTHERFUCKING PIGS MOVE, I'M GONNA EXECUTE EVERY MOTHERFUCKING LAST ONE OF YOU"

Och sen:

          
Tappade tråden lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara upplysa dig om att Folkes livs är ica affären vid Karin och det är typ tredje dyraste i Sverige. rekommenderar att ALDRIG köpa nått där! haha

2008-11-20 @ 20:54:36
Postat av: dan

så genomhäftig låt, jag höll på att dö när dom där vaddomnuhetter gjorde en låt på det där. helt väderlöst och tråkigt! fantasilösa människor är det värsta jag vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback