Jag tror...

... att jag ska gå en promenad och köpa nåt slags minttabletter. Tuggade just i mig åtta stycken flourtabletter för att det var gott. Nu kommer jag aldrig mer få hål i tänderna, eller? Precis som jag aldrig mer få ont i huvudet om jag äter en hel ask med alvedon? Aldrig mer dålig andedräkt om man halsar en flaska Listerine? Aldrig nånsin gravid om man petar i sig en årsförbrukning av p-piller? Haha, det är bra logik där. Så trodde jag det var när jag var liten. Typ "maxa effekten".

Känner för att... krypa ner i sängen och bara grisa idag. Men det är så stökig och fult i mitt rum, så för att kunna njuta av det måste jag städa först, för visst blir man att må dåligt av att vara i ostädade rum? Eller så blir rummen ostädade för att man mår dåligt.

Vilken filosof jag är idag.



Till Karin, en äkta stirrbild!
"... Jag har inte... ordnat kattvakt!"
"Eh, va?"
"...Kattvakt!"


Kommentarer
Postat av: Lisa

najsig logik där astri haha..tänk vad man trodde när man var liten! själv trodde jag att bilarna hade nåt inbyggt i bilen som gjorde att de visste när de skulle stanna för att låta alla promenerare gå, typ mini trafikljus inne i bilen...hmm..kanske ska upfinna det ahha

Postat av: astri

hahaha, det är ju världens bästa idé! eller strax efter botemedel mot cancer, då. så att bilen bromsar när det är nåt hinder! skitbra, fila på det lisa

2008-11-07 @ 16:49:47
URL: http://astri.blogg.se/
Postat av: Lisa

tänkte faktiskt skicka iväg min ide till patentverket..så ingen som läser detta kan sno det o tjäna multum på det haha

2008-11-07 @ 23:30:13
URL: http://meetingplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback