Bra och dåligt på en torsdag

Bra:
- Lyckades starta och krypköra med treans växel, that's some smooth kopplingsarbete

Dålig:
- Hur jäkla dålig koll har jag på växlingen om jag får i trean istället för ettan?!

Lite seg idag, har städat lite, ska plugga. Önskar just nu att vi inte hade några djur. De är överallt och de gnäller och följer efter en och hunden skäller och blääh. Nä, ingen djurvän idag, har fått impulsen att sparka katten åt helsikland flera gånger.

Nu måste jag ut med hunden. Häpp.

Kommentarer
Postat av: Dan

haha, jag kommer i håg den där tiden när man övningskörde (var inte alltförlänge sen vill jag lova) men gud hur man körde, jag körde verkligen inte bra alls!

när har du uppkörning då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback