Blahahahaa

Jäklar, skrivaren tuggar ut mitt fina fina psykologiarbete as we speak! Imorrn ska jag ha redigerat och skickat in, det tummar vi på. Förstå att jag haft den här uppsatsen i huvudet sen januari!

Diskussionen blev lite virrig och alldeles för känslosam. Som en halvrutten romantisk komedi. Ska fila lite på den imorrn istället, blir inte roligare än såhär ikväll. När jag skulle skriva sista stycket på diskussionen blev jag alldeles blödig och tänkte "Stackars narcissisten, det är ju inte hans fel, snyft" och skrev en rutten lite passage som handlade om hur synd jag tyckte om herr narcissist. Den redigeras kanske bort imorrn.

Nu ska jag lägga mig i mitt stökiga rum och soova.

             
Jag provade Sannas löshår och x antal glas rödvin - såhär blev det.

Kommentarer
Postat av: D

heh, min syster kukkage uppkörningen för ett par veckor sedan, vet inte om hon fick vänta till typ februari på nästa tid, skitdrygt.



hah, jag var ganska seg jag med i onsdags, vi forsatte väll kolla på lite youtubefilmer sen gick jag hem till markie och sov! sov typ 3 timmar bara, sen åkte jag hem! vad planerar du i helgen?

__

haha, nejdu, växlar lika bra som typ... en fisk cyklar. gjorde samma sak nyss, trean istället för ettan. har inte bokat uppkörning, men tror det blir typ slutet av december eller så..



förlåt för att jag var så trist igår, blev så sjukt seg! men vad gjorde ni sen?

Postat av: Danne G

Checka in dom nya kläderna fårn volcom på

min blogg! =)



deegee.blogg.se



/danne med bloggen som får dig att leva

2008-11-14 @ 00:55:55
URL: http://deegee.blogg.se/
Postat av: Tilda

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 14:28:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback