Voj voj voj

Vilken förnedring! Nja, men jo. Hemsk valsträning där jag lyckades med konsten att bli över. Inte så najs. För den delen är jag helt värdelös på vals, som det verkar. Bådar illa. Och Erika alltså! Lämnade mig i sticket! Ajaj.

Usch, hör mamma prata om nån grej som heter "färg- och formanalys". Önskar att det handlar om konst, men vet att det inte gör det. Hon vill bli "stilanalyserad" av nån käring som heter Kerstin. Hon kanske skojar, men njej. Jag blir bara lite orolig av att min mamma är så fåfäng ibland (för ofta), för jag tänker att när man blir äldre ska man ju acceptera sitt utseende (ge upp) och kunna gå ut i en bananhatt om man känner för det. Man ska bli rofylld och ful. Men inte mor min, inte.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är kanske inte så konstigt att våra mödrar är såpass bra vänner.. Mamma skulle nog inte ha någonting emot en fär och stil analys eller vad det nu var.!

2008-05-23 @ 14:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback