Blogg igång igen, tror jag, kanske, vem vet, jag hr tråkigt och har druckit mycket kaffe.

Ja, svek bloggandet när det blir vår. Hm. Inte äkta bloggarmanér. Skäms. Men ja, tyvärr är det ju inte direkt Kenza-många som sörjer över min frånvaro, så jag har solat utan dåligt samvete.

Känner mig tråkig och tom i huvudet, samtidigt som mina händer skakar som på en gamling på grund av för mycket koffein. Just ja, har en rätt festlig uppgift framför mig: skriva en hymn till kaffet. Kaffe, passionens dryck, kanske vore en inledning... hah. Får gräva djupt efter teaterapan inom mig. Eller inte så djupt alls, kanske. Den finns nog strax under ytan, om jag ska vara ärlig.

Äsch, vilket snicksnack. Jaja, jag är up and going igen för ett tag, tror jag. Kanske till och emd kommer på något festligt att skriva senare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig Astri...! (melodrama, ack ja!)

2008-05-09 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback