Blek personlighet? Neeeej.

Haha, ja rackarns. Igår lyckades jag och Sanna träffa en av de mest patetiska tjejerna jag mött. Full som en kastrull, men eftersom hon måste varit minst tre år äldre än oss så räknas det nite som en ursäkt (tyvärr). Hon såg mugly fugly ut, och trängde sig ner hos en kille som satt ute och rökte. Sen PANG! Seriebabblare. Höll en monolog som pågick minst tio minuter, medan han satt i försvarsposition och tittade bort, vred på sig och suckade. Hon pratade om hur dålig stil det var att folk inte kom ihåg hennes namn, medan hon la allas namn på minnet. "Asså, jag fattar inte varför. Man tänker att ett ovanligt namn som mitt borde vara lättare att komma ihåg än andras, men ingen verkar minnas det..." Bla bla bla.

Till slut hoppade Sanna in och sa "Uräskta, du har inte tänkt på att det kan ha att göra med personligheten?" HAHA. "Att jag har en blek personlighet, menar du? Tycker du det? Tror du det? Att jag har en blek personlighet?" (JA!) Herregud. Kan inte förklara, men hon var så sjukt jävla vidrig och ensam och jobbig på alla sätt att det var helt fantastiskt. Astri gillar.


                 image273
Student om mindre än två veckor! Lite kul, lite ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback