Voj voj voj

Det är liv i lådan hemma hos mig just nu. Min mor och Kjell, mest min mor, har beslutat sig för att bjuda upp till stort partaj imorgon, med diverse gäster (hälften föräldrar till folk jag känner). Så ni kan ju haja vilket rabalder det är nu... Det är en jäkla massa mat, speciellt komplicerat blir det eftersom de, fortfarande mest min mor, bestämt att det ska vara orientaliskt tema. Falafel hit och falafel dit. Mor min får snart magsår, och jag med. Kjell har både ett X och ett Y, och klarar sig därför oskadd. Kvinns blir alldeles för lätt uppstressade...

Hörde ett roligt skämt idag, med tanke på falaflar! Det var det mest osmakliga jag tror att vi kommer att få höra på en amerikansk talkshow, någonsin. Will i Will & Grace säger detta i protest mot för många inneboende:
"There's so much hair in the bath tub, I'm sure any second now it's gonna ask me if I want a falafel"
Är inte det riktigt illa? Vi gillar, vi gillar.

         image231
Mackan är fortfarande lika blind som Stevie Wonder. Taskigt.

Kommentarer
Postat av: viktoria

hoppas du får en trevlig kväll :)

Postat av: Karin

haha ja men det är ju bättre att han blundar än att han halvskelar på alla kort; mackan kan det där med timing!

2008-03-14 @ 20:42:58
URL: http://ingolf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback