Uppe med tuppen

Nja, nästan. Satte klockan på nio, men snoozade till kvart i tio. Jaja. Har i alla fall inlett dagen med wasa sportknäcke, te och kaffe, en sund pre-joggningsfrukost. Insåg nämligen igår att jag blivit rundare om magen, när jag provade en klänning som tidigare suttit som ett smäck. Huga. Så nu blir det panikträning i några dagar, innan jag glömmer bort hela incidenten med klänningen...

Pratar förövrigt norska i huvudet numera, eftersom mor beställt ner DN till Blekinge, så att jag blir tvungen att skaffa fram egen lektyr, dvs. den ständigt återkommande norska Cosmo. Istället för om säger jag vhis, istället för bara säger jag kun, osv. Nu är den dock äntligen färdigläst, jag avslutade med en artikel om olika övningar man kan göra för att slippa luftiga magar, med flera bilder på en glad kinesiska som låg i pruttposition. Ja, herregud,,,


 Jag kände mig nog klyftig när jag tog den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback