Treanger du en ny kaeresta?

Tjillevippen, hemma igen från Norge och alal jävla berg. Helsikland, vad mycket berg det är där. Jag hade inte riktigt fattat det, men det är berg, berg och berg. Sjukt fint, men otroligt oåtkomligt. Mor retade gallfeber på mig med jämna mellanrum när hon hela tiden vände sig om under den otroligt långa resan, bad mig stänga av musiken (har i princip bara lyssnat på Feist och Regina Spektor under den sammanlagt 24 timmar långa resan, gud vet varför) och sedan sa: "Titta, Astri, vad fint!" Och gissa vad? Det är fint, skitfint. Fjordar och berg och grejer, små hus i dalar. Men en annan blir lite mätt på det efter ett tag. Inte mor dock.

(Rubriken till inlägget kommer av att jag under hemresan läste norska Cosmopolitan, och de enda nya orden jag lärt mig är typ kaeresta och smuk)


Kommentarer
Postat av: Karin

Stylish design! And welcome back!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback