Stora fejjor

Äsch, nu tog jag en paus och tappade fokus... Vet inte om jag kommer att kunna avsluta Kierke på ett tillfredställande sätt nu, hm. Under tiden kan jag ju presentera en tanke jag fick igår:

Jag och Ingolf var nämligen fisförnäma och åkte till Dollar Store för att gå loss, och där hittade vi bland annat ansiktsmasker (kan för den delen rekommendera nån rosa sak som hette Sauna mask). Har använt upp båda dem jag köpte i samband med allmän spa-behandling och långa bad, och insåg en sak när jag använde dem. Alla produkter brukar ju vara mer eller mindre anpassade så att alla ska kunna använda dem, även extremerna. Nå, ansiktsmaskerna är anpassade så att även människor med obscent stora ansikten ska kunna använda dem! Tokmycket kräm i varje påse, man drar på lager efter lager men det finns fortfarande kräm kvar. Fast det är klart, taskigt om ansiktsmasken inte räcker bara för att man är elefantmannen.

                   image211
Även Pedro el grande kan köpa ansiktsmask på Dollar Store.

Kommentarer
Postat av: Ika

Äh, man använder ju inte hela ansiktsmasken varje gång ju! En sån där förpackning räcker ju tre ggr, minst.

2008-03-02 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback