Pedagogisk hårfärg

Ja, jäklarns, det blev bråttom med förra inlägget. Min försening gjorde att jag missade en micket micket viktig scen, där det visar sig att Rasmus har lite problem med potensen... Ska nog gå in på SVT play och kolla in det, haha.

Sen dess har jag ägnat mig åt ännu en Blondinbella-kur, fast på mitt eget vis. Hittade billig hårtoning i min färg, så tänkte förstärka färgen medan jag väntar på dollars att köpa ny. Funkade hyfsat, ser lite fräschare ut. Det trista med det är dock att duschen kommer att se ut som Stockholms blodbad de närmaste tvättarna...

Det var sjukt länge sen jag tonade håret, senast måste varit i femman eller sexan. Herrejisses. Det var i alla fall en otroligt pedagogisk bruksanvisning, med både bilder och lite småroliga kommentarer instuckna. Det, och det faktum att handskarna var minismå, fick mig att känna mig gammal. I ain't twelve no more.

Kommentarer
Postat av: Karin

Bon voyage!

Du hade turen att slippa höra på när Beverly ego-orgasmade genom att läsa och förklara hela slutet på Mockingbird.

Ha en kjempegöy vistelse i Noreg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback