Min hund Siv och jag

Försöker undvika att tänka på psykologin, och sysselsatte mig därför med att kolla på, eh, ja, kennlar (det klingar illa). Tidigare ville jag ha en basset hound, så jäkla feta, men har ångrat mig nu, eftersom de är sjuka spår- och jakthundar. Går knappt att ha lösa, som det verkar. Hursom, hursom, bäst som det var hittade jag den här bilden på en bassetkennels hemsida:

                    image230 
Haha, började skratta. Är det hundarnas eller ägarnas namn? Håller tummarna på det sista alternativet, men man vet banne mig inte med de där uppfödarna. Kan de döpa en hund till Stardust #2 kan de väl döpa den till Siv. Gamla goa´ Sivan, liksom... Dennis, haha. Nej fy.

UPDATE: Haha, mina värsta farhågor är besannade, såg det nu! Banne mig om det inte är hundarna som heter så, om det inte är en brud som heter Dennis och två män som kallas Siv och Kicke. Ja, jävlar.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, gamla Sivan! Jag kommer nog till skolan i morgon. Det känns så just nu.

Postat av: Karin

Tjo och tjing, nu är jag hemma! Hoppas att ni har haft det bra i min frånvaro haha

2008-03-14 @ 16:43:20
URL: http://ingolf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback