Little people

Så fort jag postat det förra inlägget kom jag på en grej som jag måste skriva om, så det blir ett till nu direkt. Jag och Priggles var nämligen och tog en runda på stora staden, och gick in på Pingstkyrkans loppis. Det var mest bara crap där, inget vettigt alls. Vi hittade dock en sjukt läskig grej: kryckor gjorda för en treåring! Jag skojar inte, dem gick knappt upp till knäna på mig! Så jävla vidrigt! Vilken treåring får gå med kryckor efter att ha brutit benet? Känns det inte mer naturligt att skjutsa omkring den i en barnvagn eller go africa med bylte på ryggen?

Kanske tillhörde kryckorna inte alls ett litet barn, utan en liten liten vuxen? Kanske finns det en version av Mini-me i Ludvika? Jag har aldrig sett någon, men det vore väl å andra sidan inte så konstigt, om han bara når upp till knäna. Håll ögonen öppna, Ludvika-bor.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kommer att drömma mardrömmar om de där kryckorna i natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback