Jäs jäs jäs!

Äntligen, äntligen! Skrev precis klart min recension av Ett dockhem! Jässss. Den skulle varit inlämnad v. 51, så förstå min lättnad. Snärtig blev den också, även om jag inte riktigt kunde bstämma mig för om jag skulle gå all way med Svenska Dagbladet-ton och vara korrekt, eller lite mer hipp Aftonbladsskribent. En blandning, men det får Britta tåla. Nej nu, känner mig uppiggad! Och mina händer darrar, så det är nog dags att gå och äta frukost. Sen promenad och efter det gym. (Jässs)

Jag och Karin gjorde second hand-rundan, och där hittade vi lite smått och gott. Kunde inte låta bli att köpa unsigned truckerkeps...
  ... och en sjal...   ... och en väska...   ... och ett stort, blommigt linne...  ... som nu är ett kort, blommigt linne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback