Jag borde inte göra såhär...

... men nu blev jag arg på Anita Ryskåsen igen. Gah, vad irriterande hon är. "Jag förstår verkligen inte hur jag ska kunna hjälpa er alla till ett MVG. Ni får int sätta för höga krav på er själva." Men mongo! Alla får delta i den öppna diskussionen på FCed. Tarejibrasan!

Riktigt jäkla trött på henne, inte för betygen, men för uppgifterna. Jag trodde att det området vi höll på med och skulle göra prov på var psykologiska perspektiv, men nu är det tydligen utvecklings- och motivationspsykologi. Hon är whack. Vi ska blanda anknytning, motivation, KBT, psykodynamik i allmänhet (?) och Gud vet vad.

Förövrigt skickade jag precis in filosofin, och den blev inte alls speciellt bra. Vi håller tummarna på att Jan Banan är förblindad av mina tidigare prestationer. Peppar peppar.


           image212
Nu är Ella hemma.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är också trött på AR. Hotade nyss att kasta ut mig från en kurs för att jag inte lämnat in tillräckligt med uppgifter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback