Hur ser en poppare ut?

Alla bilder jag hittar på bilddagboken föreställer bara tioåringar med kajal i ögonvitorna. Eller konstiga tjejer med serial killer-minen. Måste ju hitta inspirationskällor till min outfit! Tänkte ju vara nedtonad poppare, men eftersom jag ser ut som en kaviartub (?) i polotröja sprack den planen, haha. Hm, undrar om bror min har några lost treasures... Det jag saknar mest är en palestinaschal! Då hade det andra kommit av sig självt.

Medan jag funderar kan ni underhålla er med Mick Tålbott:
          

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahaha, det är så bäst XD

2008-03-06 @ 18:07:02
Postat av: anna

angåede poppare så få du tuppera håret och ha ha lugg sådär på klassiskt popmaner

2008-03-07 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback