Genomtänkt?

Fortsätter mitt idoga uppdaterande, men bara därför att jg just la vantarna på en mycket speciellt tidning, nämmeligen "KY-guiden". Den har säkert trillat ner i era brevlådor också, tycks handla om vägen till att bli ingenjör. Om ni faktiskt har den, ta då upp den och lukta på den! Den luktar precis som hockeykorten gjorde! Jag fick en omedelbar nostalgitripp, och plötsligt verkade det mycket mer tilltalande att bli ingenjör. Eller ja, i alla fall att inte slänga tidningen med en gång. Ett knep, eller vad tror ni?


                          image217

Kommentarer
Postat av: Karin

Har aldrig samlat på hockeykort så på den punkten kan jag inte hålla med, men har du läst själva katalogen? Det är typ 80 % reklam och bara massa annat blaj.

Postat av: astri

jag har bara luktat på den.

2008-03-06 @ 17:46:15
URL: http://astri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback