Gammal

Var inne på bilddagboken och kollade på allas festbilder, påskafton var tydligen dagen att festa i Ludvika. Där ser man. Nåja, jag spenderade den kvällen med att vara grinig och ligga och läsa i en tältsäng, inplacerad tätt intill mina pärons riktiga sängar på ett tråkigt hotell i en stad utanför Oslo vid namn Hönefoss. Jamen.

Hursom, det jag ville få sagt är den vanliga gamla visan, nämligen att vi börjar bli till åren. Var som sagt inne på bilddagboken, och tittade där under rubriken "Senaste besökare". Flera olika, de flesta runt 87-90 (födelseår), men så plötsligt... -96! Skojar du med mig, liksom? 1996. Och de är inte så jäkla små. De är ju elva, going on tolv. Helt sjukt. Detta i samband med norska Cosmopolitans (Jag kommer nog att återkomma till denna damtidning, det var så sjukt länge sen jag köpte och läste en sån) artikel om hur man på ett tidigt stadium förhindrar rynkor (vatten och fuktkräm) gör ju att man blir nojig. Ga-mal!

Som en parantes kan jag säga att jag saknar min vän Anna, och att jag planerar att ta ett sista minuten till Lund om några veckor, och äntligen äntligen skolka lite skola, haha. Ska bara meddela Anna om mina planer först.

Kommentarer
Postat av: anna

anna ropar: Jajaja! jag behöver spänning i vardagen, på minuten! har varit helt seg men ska skriva till dig så snart jag kommer mig för. är grymt stressad över projektarbetet också, huga

2008-03-25 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback