Ett schema, säger Lindström

Jag vill göra ett schema för framtida händelser, eftersom jag tittade på "Vad är en människa?" och lärde mig att man kan avlasta hjärnan genom att skriva listor. Inte så otippat kanske. Lindström är för övrigt FULL OF HIMSELF. Han är intresserad också, men mest av sina egna tankegångar. Avbröt sin intellgenta gäst konstant för att sno slutsatsen av henne. Fy.

Avlastning av hjärnan följer nedan:
- Naturkunskapshemprov, inlämning nästa vecka
- Psykologihemprov, -II-
- Fixa med syven
- Fixa med Leif
- Översätta PA till inglés

Eh. Inte mycket till avlastning. Vi har inte mycket att göra nu alls. Varnar er ock för att slappna av. Jag tror att vi har all anledning att vara misstänksamma. Lärarna planerar något. Snart blir det blitz krieg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback