Check!

Astri är duschad, dansad och inte övningskörd, men hon har övningskört (låter bättre på det viset). Vi skulle lära oss kamelen på dansen idag (låter som en dagisövning, Kalle Kamel) och det gick väl sisådär. Ska öva lite hemma, men tyvärr har jag inte egyptisk folkmusik i min skivsamling...

Fortsätter att vara chockad över hur glad min lärare är i sig själv. Vi har såna stora dansspeglar i lokalen, och det enda hon gör är att spana in sig själv. Egoorgasm varje lektion, i princip. Ja, jag umgås inte med henne på fritiden, så hon får göra vad hon behagar... Men det är Narcissus-varning.

Inget annat spännande att förtälja. Min väska blev snodd på Trädgårn, men det var inte mycket att gråta över. Bara min gamla skruttmobil (ska få en ny nu, jäs) och 50 spänn. Jackpot. Glömde både leg och kamera hemma, annars hade det varit värre.

 Nu är det ju vår i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback