Bussresor och jobb

Gesh, kom hem för en stund sedan efter att med ett maniskt leende på läpparna tryckt mitt CV i händerna på diverse golvetjobbare. Inga chefer har jag fått träffa, men det var nästan skönt. Förstår inte varför, om jag ändå bara ska lämna CV. Det är väl kanske bra om man lyckas göra nåt long lasting impression, men för att göra det lär man ha på sig clownkostym och komma incyklandes på en enhjuling, så många ungdomar som söker jobb just nu. Hm.

Förövrigt har jag fått beskedet från min mor att jag, moi, ska åka BUSS hem från Oslo, efter besöket i Bergen. Säger som en annan neger: SAY WHAAT?! Hur lång tid tar inte det? Fy fasiken. Kommer säkert hamna bredvid Runar eller någon annan kristen blondin. Mina knän och armbågar kommer att vara lika böjliga som kålrötter, ungefär. Allt för mina kära bror, som det verkar. Nja, men de har redan bokat sängar nu. Men det är ju inte direkt Gudfadern: "I'll make you an offer you can't refuse". Först tolv timmar i bil med päronen, flänga runt i både Oslo och Bergen, och så hem med en jäkla Säfflebuss.

             image227
Mackan blind. Psykologin går micket dåligt. Micket micket dåligt. Ska be mor min om hjälp, i den mån hon kan.

Kommentarer
Postat av: Gargamel

Ha! Den bilden har jag aldrig sett förut! XD

2008-03-13 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback