Trött

Hemma i Maglehem nu, vi kom hem vid halv åtta. Lite tidigare än beräknat, alltså, men vi hade inte tänkt på att skånenatten kunde vara å kall som den var igår. Fy fasiken. Och då var jag ändå mer än lovligt full. Så vi vandrade in till Lund från Ingrids fest i Klågerup (jag vill inte veta hur långt det är), gjorde ett stopp på ett svinigt, flottigt Statoil som luktade sjukt äckligt, tog tåg till Kristianstad och sedan vroom - hem till Maglehem. Ganska najs ändå.

Nu sitter jag här, Karin sover, Erika kollar på brittisk sitcom. Vi käkade nyss potatis till lunch. Tappar lusten att slänga ihop gourmetmåltider när man har sovit fyra timmar. Potatis blev det.

Nu ska jag vila lite, försöka få tag på Anna och sen ikväll gå på beeeach party (eller parteee, som karin säger). Det blir nog bra det här.


                        
Såhär kommer det inte vara ikväll. Det kommer att vara vodka, regn och bon fire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback