Those dancing days ska ju dö!

Usch! Laga mat och lyssnar på radio, och slängde på P3 eftersom det var crazy radioteater på P1. Lyssnar en stund på en intervju med Those dancing days och kräks. Inte bokstavligt, men ändå. Fy fan. Jag vill bara ta kockkniven och skära bort allt som gör mig till kvinna. Hejdå tits, hejdå snippa. Sen ta snagga huvudet, ta på mig en kostym och ställa mig blodig och ny på männens sida. Det är såna här flickor som förstör för alla andra! Det svagare könet... Ja, när det gäller de hr jävla idioterna.

Det hjälper ju inte att de låter som Anki i Anki och Pytte när de pratar och säger: "asså liksom" och "så jävla fett" hela tiden. KRÄKS!

Kolla på den här intervjun till exempel:

                     

Kommentarer
Postat av: Anna

gud. de grisliknande blondinen med rösten får en ju att bara vilja dö. "en skam för vårt kön!".

faktiskt.

2008-06-17 @ 18:22:09
Postat av: Karin

Men gud, hon låter verkligen som Anki! Fy vad irriterande, tur att on inte sjugner!

2008-06-17 @ 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback