Oj

Vad är det som händer på vår kassa bloggportal? Blir förvirrad... Men nu verkar det ju som att det funkar igen? Med en ny, hipp Super Mario-ish design... Fresh (for 1984 [som KRS-one sa]). Skit samma

Håller på att packa inför Skåne, och jag har nog aldrig gjort en mer förvirrad packning! Kommer upptäcka att jag packat ner skridskor och pjäxor imorrn när vi är framme, om jag inte skärper mig... Men jag kan verkligen inte somna, känns som att jag munchat koffeintabletter. Stirrig som fan. Packa packa packa... Vad ska man ha? Jag har två bikinis, eller nej, förresten, två bikiniöverdelar... Var är underdelarna? Geh.

Kul blir det i alla fall... Ska vi se till. Gillar tanken på att vi ska klä ut oss till studenter igen på torsdag också, känns fint, haha. Nej, nu ska jag leta bikiniunderdelar... Hm hm.

                     
"Mackan, du är ett svin!" "Tackar!" "Varsegod, ditt svin!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback